Profesionální recepce

Kurzem Vás provede Mgr. Tereza Vančatová

Pracovala jsem jako interní trenérka ve společnosti Seznam.cz, s týmem jsem se starala o vzdělávání několika tisíc zaměstnanců (obchodních,…

Základní info

Cíle kurzu

Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem.

Odnesete si informace, jak vystupovat, jakj komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.

Získáte informace, jak vhodně komunikovat s interním klientem.

Odnesete si poznatky, jak řešit konkrétní situace z praxe.

Určeno pro

Určeno recepčním ve společnostech, státní správě, ve zdravotnických zařízeních. Užitečné praktické informace si odnesou také asistentky a office managerky.

Obsah kurzu

• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setká,

• co vše ovlivňuje první dojem,

• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,

• základní pravidla etikety,

• komunikace s interním klientem – kolegou,

• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Profesionální recepce

Vybraný termín:

6.12.2022  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.