Profesionální asistentka a recepční aneb chod kanceláře a recepce od A do Z

Kurzem Vás provede Mgr. Petra Šimková

Zkušená lektorka a koučka, působí v oboru od roku 2002. Rozvíjí dovednosti zaměstnanců českých i zahraničních společností. Je autorkou blogu, e-knih a…

Základní info

PRO

Určeno pro všechny, kteří vnímají práci recepce a asistentek jako klíčovou pro vytvoření dobrého prvního dojmu u zákazníků a pro všechny, kteří nemají čas věnovat se zaučování nových, či nedávno jmenovaných pracovníků recepce a back office, a přesto chtějí na klienty dobře zapůsobit.

CÍL

  • Zvýšit sebedůvěru při jednání a komunikaci
  • Sjednotit představování do telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory
  • Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
  • Získat zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

OBSAH

  • Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
  • Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
  • Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
  • Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
  • Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
  • Zásady oblékání recepčních jako jedna z forem reprezentace společnosti
  • Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
  • Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
  • „Řeč těla“ – co o nás vypovídá a co může prozradit
  • Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků

METODY

Všechna témata jsou vedena interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Seminář zahrnuje trénink a zpětnou vazbu díky nahrávání/natáčení (videotréninku) modelových situací, cvičení, díky nimž si účastníci procvičí probíraná témata a diskuzi, díky níž mohou účastníci sdílet své zkušenosti a konfrontovat je s praxí.

Profesionální asistentka a recepční aneb chod kanceláře a recepce od A do Z

Vybraný termín:

30.9.2024  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

ONLINE
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.