Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje – porozumění konfliktu. Můžeme se lépe vybavit na zvládání konfliktů a jak? Jaké existují typy konfliktů a jaké můžeme uplatnit styly a strategie na jejich zvládnutí. Jak uklidnit vyhrocené emoce (naše i klientů). Rizika dlouhodobého stresu vznikající při špatném zvládání konfliktu – co s tím? Diskuse. Cíl semináře: Jak si zachovat tvář (profesní) fazóny zář, zvládnout konflikt (jako profesionál) a zároveň se nezbláznit (jako člověk).
UPOZORNĚNÍ:
Školení je nutné mít uhrazeno nejpozději den před konáním kurzu.
Po úhradě školení obdržíte přístupové údaje, kterými se budete moci ke kurzu připojit.