Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI A PŘÍSTUP KE KLIENTŮM PRO NEOBCHODNÍKY

Základní info

Určeno pro všechny, kteří přichází do styku s klienty a ovlivňují je. Např. asistentky, klientský servis, manažery, také pro všechny neobchodní profese – techniky, ekonomy, lékaře, advokáty apod.

Cíl: Účastníci si natrénují, jak zvládat komplikované, nepříjemné, ale i zdánlivě banální situace v komunikaci s klienty. Budou si v těchto situacích jistější a naučí se je řešit takovým způsobem, aby byly naplněny klientovi potřeby a klient tak odcházel s pocitem, že pro jeho spokojenost bylo učiněno maximum.

Obsah:
* Sjednotíme si pohled na to, jak vnímáme pojem „klientský přístup“ a roli „obchodníka“
* Naučíme se dívat se na věci očima klienta
* Ukážeme si, jak zjistit co klient skutečně chce a proč je důležité na to přijít
* Podíváme se na to, jak překonat námitky skrze:
* Empatii a raport
* Aktivní naslouchání a dotazování
* Parafrázování

Metody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI A PŘÍSTUP KE KLIENTŮM PRO NEOBCHODNÍKY

Vybraný termín:

12.3.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.