Náročné rozhovory

Kurzem Vás provede Filip Lepier

HR konzultant a kouč působící v oblasti výběru a rozvoje lidských zdrojů. Začínal v roce 2000 ve výběru zaměstnanců v oblasti telekomunikací a posléze…

Základní info

Cíle kurzu

Naučit se efektivně domluvit s různými typy lidí a přizpůsobit svůj komunikační styl.
Osvojit si aktivní a empatické naslouchání, rozlišovat mezi potřebami a emocemi druhých.
Naučit se stanovovat jasná pravidla a očekávání, která minimalizují riziko konfliktů.
Seznámit se s principy nenásilné komunikace (NVC) a praktikovat je v interakci s druhými.
Osvojit si techniky pro odmítnutí, které zachovávají respekt a budují důvěru.
Získat jistotu v předávání negativní zpětné vazby a sdělování nepříjemných informací citlivým způsobem.
Upevnit dovednosti v konkrétních komunikačních scénářích a zvýšit jistotu účastníků při řešení náročných situací.

Určeno pro

Pro kohokoli, kdo potřebuje umět zvládat obtížné komunikační situace, sdělovat nepříjemné zprávy či negativní zpětnou vazbu lidem, kterým se takové zprávy neříkají snadno.

Obsah kurzu

• jak se domluvit s každým,
• aktivní a empatické naslouchání,
• nejdříve pochop, pak budeš pochopen – empatické naslouchání a principy NVC (non violant communication),
• komunikační teorie 4 uši a jak si nebrat věci osobně,
• jak říkat NE diplomaticky, jak říkat NE pomocí ANO,
• sdělování špatných zpráv a negativní zpětné vazby,
• vyjadřování vlastních zájmů a pocitů,
• trénink a nácvik konkrétních modelových situací (50% tréninku).

Odpovědi na dotazy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Náročné rozhovory

Vybraný termín:

12.12.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.