Kurzem Vás provede Filip Lepier
HR konzultant a kouč působící v oblasti výběru a rozvoje lidských zdrojů. Začínal v roce 2000 ve výběru zaměstnanců v oblasti telekomunikací a posléze…Naučit se efektivně domluvit s různými typy lidí a přizpůsobit svůj komunikační styl.
Osvojit si aktivní a empatické naslouchání, rozlišovat mezi potřebami a emocemi druhých.
Naučit se stanovovat jasná pravidla a očekávání, která minimalizují riziko konfliktů.
Seznámit se s principy nenásilné komunikace (NVC) a praktikovat je v interakci s druhými.
Osvojit si techniky pro odmítnutí, které zachovávají respekt a budují důvěru.
Získat jistotu v předávání negativní zpětné vazby a sdělování nepříjemných informací citlivým způsobem.
Upevnit dovednosti v konkrétních komunikačních scénářích a zvýšit jistotu účastníků při řešení náročných situací.
Pro kohokoli, kdo potřebuje umět zvládat obtížné komunikační situace, sdělovat nepříjemné zprávy či negativní zpětnou vazbu lidem, kterým se takové zprávy neříkají snadno.
• jak se domluvit s každým,
• aktivní a empatické naslouchání,
• nejdříve pochop, pak budeš pochopen – empatické naslouchání a principy NVC (non violant communication),
• komunikační teorie 4 uši a jak si nebrat věci osobně,
• jak říkat NE diplomaticky, jak říkat NE pomocí ANO,
• sdělování špatných zpráv a negativní zpětné vazby,
• vyjadřování vlastních zájmů a pocitů,
• trénink a nácvik konkrétních modelových situací (50% tréninku).
Odpovědi na dotazy.
Náročné rozhovory
12.12.2025 Praha SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Upřesnující informace k termínu
česky