Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Motivující provizní systém pro obchod i celou firmu

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Proč se zabývat provizním systémem?

Nastavení fungujícího systému motivace a hodnocení členů obchodního týmu je zásadní pro úspěch každé firmy a zároveň představuje věčnou výzvu pro obchodní ředitele, jednatele či majitele firem. Dynamika změn na jednotlivých trzích klade čím dál vyšší nároky na obchodní týmy. V rámci jednodenního semináře Vám ukážeme principy a možné přístupy, jak s provizním systémem (systémem odměňování aj.) pracovat tak, aby co nejvíce motivoval a odpovídal zaměření Vaší firmy.

 

Cíle semináře


Díky semináři můžete:

  • získat inspiraci pro úpravu či doplnění stávajícícho systému, aby byl ještě lepší;
  • získat jistotu, že stávající systém máte správně nastavený, a budete vědět i proč;
  • získat relevantní podklady pro přípravu úplně nového funkčního systému odměňování.

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

Na semináři Vám ukážeme model motivujícího provizního systému s ohledem na profil Vaší společnosti. Představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. A díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

 

Agenda:

  • Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování.
  • Provize, bonusy a obecně části variabilní složky mzdy.
  • Motivují Vaše obchodníky jen peníze? Na příkladu si ukážeme, že to tak většinou není.
  • Role obchodníků z pohledu provizního systému - má smysl mít různé typy obchodníků?
  • Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech - proč se liší provizní systémy s ohledem na zaměření firmy?
  • Perioda vyplácení provizí - jak a kdy dává smysl vyplácet provize.
  • Typy a formy provizí
  • Provize v rámci adaptace - spojení adaptace obchodníka s provizním systémem. Jak jednoduše na to?
  • Hodnocení a hodnotící pohovor jako součást motivace obchodníků a práce s nimi.

Řekli o školení:

„Velmi se mi líbilo propojení praktické části s částí týkající se personalistiky, motivace aj. Jde tak o ucelený a velmi povedený koncept.Řadu věcí využiji v praxe a uvažuji o změně našeho systému“ P.K.

„Pohybuji se v obchodě již 15 let a s tímto pojetím jsem se setkal úplně poprvé.Dozvěděl jsem se řadu opravdu přínosných informací.“ PM

„Bylo to pro mě velice přínosné, uvědomil jsem si širší souvislosti.“ KT

Motivující provizní systém pro obchod i celou firmu

Vybraný termín:

20.5.2016  Praha

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a šest ? Součet zapište číslicemi.