Moderní Public Relations v době digitální: více než jen klasické PR (manuál komunikace s médii)

Kurzem Vás provede Ing. Hana Hejsková

Je vyhledávanou certifikovanou lektorkou na téma řešení strategické komunikace ve vztazích s médii. V letech 2009 – 2014 zastupovala českou republiku…

Základní info

Cíle kurzu

Zjistěte kdy, jak se tvoří kvalitní vztahy s médii.

Zorientujete se v základech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní „PR manuál“ a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.

Určeno pro

Seminář ocení každý, kdo chce proniknout do pravidel vztahů s médii.
Téma bude užitečné především pro začínají „píáristy“, pracovníky interní komunikace a marketingu, ale i asistentky, personalisty apod.

Obsah kurzu

• Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
• co média vlastně chtějí – struktura a specifika sdělovacích prostředků,
• nástroje a postupy PR,
• postupy tvorby dobré tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
• tisková oprava, omluva – ano či ne – pokud ano, kdy a jak?,
• kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
• když přijde krize – hlavní principy zvládání nenadálých situací,
• média a právo,
• úvod do monitoringu médií.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Moderní Public Relations v době digitální: více než jen klasické PR (manuál komunikace s médii)

Vybraný termín:

25.7.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a sedm ? Součet zapište číslicemi.