Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

MI Sales Management Academy

kurz

Základní info

Program je sestaven tak, aby účastníkům přinesl lepší porozumění roli manažera a klíčovým faktorům úspěchu při řízení prodeje, zdokonalený systém řízení prodeje a vyšší schopnost samostatně řídit a profesionál-ně vést prodejní tým a realizovat změny potřebné k dosažení plánovaných cílů.

Účastníci  

Obchodní ředitelé a manažeři prodeje, kteří mají zodpovědnost nejen za vedení obchodních týmů, ale také za rozvoj systémů řízení prodeje a efektivitu prodejních procesů.

Forma

Po úvodním 1-denním setkání absolvují manažeři pět 2-denních tréninků v průběhu 8 měsíců zaměřených jak na rozvoj znalostí potřebných pro řízení prodeje (sales management), tak na rozvoj dovedností potřebných pro řízení a vedení prodejního týmu (sales leadership).

K rozvoji manažerů je použita vysoce efektivní metoda „smíšeného učení“, při které jsou tréninky doplněny 8 e-learningovými moduly, testy, dvěma počítačovými simulacemi, samostatnou prací manažerů, případovými studiemi apod.

Vedoucí programu podporuje manažery při rozvoji a implementaci v průběhu celého rozvojového procesu.

Obsah

Úvod a cíle: představení účastníků a trenéra, dohoda o způsobu práce a použití e-learningových modulů, podpory trenéra apod.

Role manažera prodeje: porozumění roli a postavení manažera prodeje a faktorů úspěchu v této funkci.

Plánování při prodeji: tržní plán, marketingový mix, plán prodeje, prodejní strategie, individuální plány apod.

Prodejní platforma: určení velikosti, struktury a využití potenciálu zákaznické báze. Zákaznická segmentace a její vliv na prodejní aktivity. Business simulace.

Prodejní koncept: volba prodejních kanálů, určení způsobu prodeje a „Key Performance Indicators“ (KPI), organizační uspořádání, klíčové systémy řízení prodeje.

Řízení prodejních aktivit: optimalizace prodejních procesů a modelů, analýza KPI a řízení prodejních aktivit. Business simulace.

Vedení prodejního týmu: přijímání a uvádění nových obchodníků do funkce. Motivace, vedení a koučování obchodníků, vedení individuálních rozhovorů a týmových porad.

Akční plány: prezentace realizovaných změn, zpracování akčních plánů.

Úspěšní absolventi získají certifikát MI Sales Management Academy™.

 

 

Přihlášku včetně uvedení ceny a místa konání obdržíte na těchto kontaktech:
E-mail: mibs@mercuri.cz
Tel.: +420 284 689 749
GSM: +420 604 220 595

 

 

 

 

MI Sales Management Academy

Vybraný termín:

1.12.2009 –  1.12.2010  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.