Jak zvýšit úspěšnost při práci s klíčovými zákazníky
4-měsíční akademie
Účastníci akademie se seznámí s praktickým modelem Mercuri International a Univerzity St. Gallen pro profesionální řízení vztahů se strategicky významnými zákazníky. Naučí se používat specifické postupy a nástroje. Zdokonalí se ve schopnosti klíčové zákazníky analyzovat, porozumět jejich potřebám a cílům, určit specifickou zákaznickou strategii, vytvořit plán a využít příležitostí pro další rozvoj spolupráce. Nové metody, postupy a nástroje si vyzkouší na praktické business simulaci.
Účastníci
Manažeři pro klíčové zákazníky a další pracovníci zodpovědní za řízení vztahů se strategicky významnými klienty.
Forma
Po virtuálním "kick-off" zahájení absolvují účastníci tři 2-denní tréninky s individuální přípravou a projektovými pracemi mezi jednotlivými částmi. V průběhu praktické business simulace si účastníci ověří pochopení hlavních nástrojů, postupů a správného zaměření interních i zákaznických aktivit. Kromě stručných výkladů, diskusí a skupinových prací se účastníci programu věnují především vlastní situaci a postupně si zpracovávají plán pro rozvoj spolupráce se zvoleným klíčovým zákazníkem. V rámci programu pracují účastníci se sadou specializovaných interaktivních e-learningových modulů. Úspěšní absolventi získají certifikát MI Key Account Management AcademyTM.
Obsah
Část I.
Část II.
Část III.
MI Key Account Management Academy™
Středočeský kraj Hotel Oáza, Říčany u Prahy Upřesnující informace k termínu
česky