MI Key Account Management Academy™

kurz

Základní info

Jak zvýšit úspěšnost při práci s klíčovými zákazníky

4-měsíční akademie

Účastníci akademie se seznámí s praktickým modelem Mercuri International a Univerzity St. Gallen pro profesionální řízení vztahů se strategicky významnými zákazníky. Naučí se používat specifické postupy a nástroje. Zdokonalí se ve schopnosti klíčové zákazníky analyzovat, porozumět jejich potřebám a cílům, určit specifickou zákaznickou strategii, vytvořit plán a využít příležitostí pro další rozvoj spolupráce. Nové metody, postupy a nástroje si vyzkouší na praktické business simulaci. 

Účastníci

Manažeři pro klíčové zákazníky a další pracovníci zodpovědní za řízení vztahů se strategicky významnými klienty. 

Forma

Po virtuálním "kick-off" zahájení absolvují účastníci tři 2-denní tréninky s individuální přípravou a projektovými pracemi mezi jednotlivými částmi. V průběhu praktické business simulace si účastníci ověří pochopení hlavních nástrojů, postupů a správného zaměření interních i zákaznických aktivit. Kromě stručných výkladů, diskusí a skupinových prací se účastníci programu věnují především vlastní situaci a postupně si zpracovávají plán pro rozvoj spolupráce se zvoleným klíčovým zákazníkem. V rámci programu pracují účastníci se sadou specializovaných interaktivních e-learningových modulů. Úspěšní absolventi získají certifikát MI Key Account Management AcademyTM

Obsah 

Část I. 

  • Aktuální trendy při řízení vztahů  se strategicky významnými klienty
  • Key Account Management - proč, co, kdy
  • Model pro systematické řízení vztahů s klíčovými zákazníky
  • Výběr klíčových zákazníků
  • Sběr a aktualizace potřebných informací
  • Analýza a porozumění situaci zákazníka
  • Určení vize, cílů a strategie pro klíčového zákazníka
  • Stanovení kvantitativních i kvalitativních cílů a cest k jejich dosažení
  • Analýza a optimalizace dodávaného produktového portfolia

Část II. 

  • Počítačová business simulace Galactor
  • Vytvoření a vedení zákaznického týmu i jednotlivých pracovníků, kteří se na "řízení zákazníků" podílejí
  • Řízení vztahů se zákazníkem - prodejní postupy a procesy, interní pravidla a doporučené postupy
  • Zákaznický plán - klíčový nástroj řízení a rozvoj spolupráce s klientem

Část III. 

  • Specifika prodeje klíčovým zákazníkům
  • Principy vyjednávání s klíčovými zákazníky
  • Klíčové parametry pro hodnocení úspěšnosti spolupráce
  • Plán rozvoje spolupráce s vybraným klíčovým zákazníkem
  • Akční plán pro implementaci získaných metod, postupů, znalostí a dovedností do praxe

MI Key Account Management Academy™

Vybraný termín:

 Středočeský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena
44 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.