Marketingové minimum pro manažery

Základní info

Cílová skupinaProgram je vhodný pro začínající pracovníky oddělení marketingu a pracovníky malých firem, které si marketing řeší samy bez pomoci komunikačních agentur.CílZískat základní znalosti z oblasti marketingu, naučit se potřebnou terminologii, osvojit si dovednosti marketingové komunikace a seznámit se marketingovými aktivitami. Součástí tréninku je úvod do problematiky oslovování potenciálních klientů.Náš přístupIndividuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníkůInteraktivní tréninkové metodyNácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechnikyPrakticky zaměřený programObsahÚvod do problematikysjednocení základní marketingové terminologie a jejího užívání v praktických souvislostech„marketingové přemýšlení“ a „marketingové řešení problémů“ v praxi Marketingový mixklasický marketing - představení specifik jednotlivých částí marketingového mixuco přináší moderní marketing Marketingová komunikace a její využitíaktivity a formy marketingového komunikačního mixuintegrovaná marketingová komunikace Úvod do aktivní akviziční strategie a taktiky v praxivyhledávání nových tržních příležitostízískávání informací o potenciálních cílových skupináchefektivní práce s kontaktními informacemiúvodní oslovení potenciálních klientůzpracování nabídkyposkytování přidané hodnotybudování značkyMísto konáníPraha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 9 500 Kč bez DPH za dvoudenní program.Investice zahrnuje:Zajištění školících prostor a technického vybaveníŠkolící materiályObčerstvení v průběhu tréninkuOběd pro účastníky“POSITIVE” osvědčeníDárek POSITIVEVyhodnocení programu

Marketingové minimum pro manažery

Vybraný termín:

17.6.2021  Praha

Cena
9500 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.