Základní info
Cílová skupina
- majitelé firem, podnikatelé v oborech s převažujícími službami
- obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
- poradci a experti marketing managementu v agenturách
- další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky
- komunikační a propagační specialisté ve firmách s převažujícími službami
Cíl
- zasadit praktické znalosti marketingu do širšího kontextu a rámce v oboru služeb
- rozvinout znalosti z marketingové komunikace, propagace a reklamy, získané v dřívější teoretické průpravě a v praxi s cílem zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení firmy
- rozšířit přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
- získat znalosti pro optimální výběr marketingových nástrojů
- využít praktická cvičení k aplikaci poznatků do praxe
- vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).
Program
- Možnosti a omezení současného marketingu
- Specifika marketingu ve službách nebo v oborech s převažujícími službami
- Marketingové a komunikační cíle ve službách, marketingový kontext pro komunikaci - reklamu a podporu prodeje
- Nalezení a oslovení zákazníků – cílený marketing
- Marketingové nástroje ve službách, současné trendy, využití, výhody a nevýhody
- Jak propagovat služby?
- Případové studie a cvičení
- Praktická aplikační cvičení – individuální projekty
Místo konání: Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Palác YMCA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1 (blízko Náměstí Republiky)
Cena: 3 600 Kč; množstevní a jiné slevy viz odkaz Jak získat slevy