Manažerům, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet ostatní.
Těm, kdo chtějí rozvíjet sami sebe v profesní i osobní rovině.
Všem, kteří chtějí být ve své práci a při obchodních jednáních úspěšní.
Program
Sestavení mapy vztahů s cílem uvědomit si, jakým způsobem naše navyklá strategie, komunikační dovednosti, osobní charakter a zažité firemní prostředí ovlivňují kvalitu i vývoj vztahů.
Sestavení prvních zásad komunikace na základě poznatků z oblasti emoční inteligence.
Práce s možnými přístupy a strategiemi k ostatním lidem a hledání přístupu, který současně maximalizuje zaměření jak na lidi, tak na konkrétní výsledky.
Nácvik postupů, jak ostatní skutečně slyšet, chápat a pomáhat jim s uvědomováním.
Trénink schopnosti dospět k oboustranně přijatelné dohodě.
Trénink schopnosti efektivních „zásahů“ v obtížnějších situacích.
Přínosy
Uvědomíte si, jakým způsobem naše navyklá strategie, komunikační dovednosti, osobní charakter a zažité firemní prostředí ovlivňují kvalitu i vývoj vztahů.
Ujasníte si, které vlastnosti jsou nejdůležitější pro kultivaci vztahů.
Naleznete strategii či přístup, který současně maximalizuje zaměření jak na lidi, tak na konkrétní výsledky, a naučíte se tuto strategii aplikovat v praxi.
Naučíte se ostatní skutečně slyšet, chápat a pomáhat jim s uvědomování.
Získáte schopnost efektivních „zásahů“ v obtížnějších situacích.