Leadership

Základní info

Leadership je nástroj, jak zvládnout svou novou roli v práci po svém povýšení aneb co mě čeká, když se stanu leaderem. V kurzu Leadership si povíme o změně role v rámci týmu a jak se jí nejlépe zhostit, jak být dobrým šéfem svým současným či předchozím kolegům, jak nepřijít o stávající přátelské vztahy, jak dobře vést svěřený tým a plnit nové povinnosti směrem ke svým nadřízeným. Kurz Leadership Vás naučí jak dobře naslouchat, jak rozdělovat a delegovat práci a jak kontrolovat výsledky. Kurz Leadership je určen i pro stávající vedoucí, kteří se chtějí zdokonalit ve své profesi.

OBSAH KURZU

OSOBNOST VEDOUCÍHO

  • Nadefinování standardu přímou a nepřímou metodou
  • Typologie podřízených
  • Způsoby vedení lidí
  • Pracovní atmosféra na pracovišti a její vliv na výkon týmu

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE PRO VEDOUCÍ

  • Druhy komunikace, fáze komunikačního procesu
  • Etiketa v komunikaci, základní pravidla
  • Význam a používání verbální komunikace
  • Identifikace silných a slabých stránek v oblasti komunikace
  • Srozumitelnost vyjadřování
  • Paralingvistická stránka řeči
  • Aktivní naslouchání jako základní dovednost pro předcházení nedorozuměním
  • Neverbální komunikace, základy techniky mluvy těla
  • Oční kontakt, mimika, gesta, postoj a pohyb
  • Proxemika a osobní zóny člověka
  • Technika napodobování a zrcadlení
  • Vzájemná propojenost a závislost verbální a neverbální komunikace
  • Odstranění nevhodných neverbálních prvků

KONFLIKTNÍ SITUACE NA PRACOVIŠTI

  • Konflikty: co je jejich podstatou, jaké jsou zdroje a příčiny konfliktů, pravidla průběhu konfliktu a jeho následky
  • Typy konfliktů, nejčastější konflikty na dílně
  • Strategie, principy a způsoby úspěšného řešení konfliktů
  • Konflikt a psychologické potíže
  • Využití principů aktivního naslouchání a asertivní komunikace pro prevenci konfliktů
  • Komunikace při konfliktních situacích – vyjednávání, analýza osobního stylu komunikace v konfliktních situacích a možnost rozvoje
  • Specifika řešení pracovních konfliktů

MOTIVACE

  • Co je motiv, motivace a jak funguje
  • Motivační teorie
  • Hodnotové systémy a jejich význam – Maslowova pyramida potřeb
  • Vliv kvality mistra na motivaci zaměstnanců
  • Motivace jednotlivce a motivace týmu
  • Motivační nástroje
  • Motivační typy lidí – vliv osobností
  • Příčiny náhlého snížení výkonu, fluktuace, nemocí
  • Demotivace a vyhoření

MANAŽERSKÉ TECHNIKY

  • Autorita manažera
  • Manažerské styly
  • Typologie osobností
  • SWOT analýza
  • Vedení lidí, schopnost rozhodovat
  • Způsoby vedení lidí
  • Situační vedení lidí
  • Delegování – nástroj řízení
  • Manažerský systém GRID
  • Manažerské přístupy a způsoby vedení lidí
  • Přednosti delegování
  • Zadávání a přijímání úkolů
  • Zpětná vazba – hodnocení plnění úkolů
  • Vnitřní motivace k plnění úkolů
  • Asertivita a manažerské vyjednávání

INFORMACE KE KURZU

ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

  • Uvedený obsah je v rozsahu 40 hodin
  • Výukový den trvá 8 x 60 minut
  • Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
  • Kurz je realizován prezenční formou
  • Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru

Leadership

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a tři ? Součet zapište číslicemi.