Základní info
Určeno pro všechny, kteří řeší v zaměstnání i v soukromém životě krizové, konfliktní a složité situace a úkoly.
Cíl:
* Naučit se vnímat krizové a konfliktní situace a úkoly jako způsob vnitřního obohacení
* Osvojit si kroky a způsoby řešení problémových úkolů a situací
* Naučit se konstruktivně komunikovat a rozvíjet tak pracovní a soukromé vztahy
* Vyzkoušet si techniky v praxi, odhalit svůj potenciál a naučit se ho využívat
Obsah:
* Charakteristika a popis krizové situace a úkolu – co je to a co je za tím skryto, co nám druhý skutečně sděluje
* Zodpovědnost každého z nás za pocity a potřeby, které máme a dáváme najevo – přestaňme se vymlouvat na „věci“ a lidi kolem nás a zaměřme se na to, co skutečně potřebujeme a cítíme
* Předcházení krizovým a složitým situacím – konstruktivní komunikace jako prostředek k předcházení vzniku nepříjemných situací a konfliktů
* Principy konstruktivní komunikace – účinný způsob, jak řešit krizové a konfliktní situace v klidu, mít je pod kontrolou a zachovat tvář sobě i druhým
* Empatické naslouchání druhým – skutečné porozumění tomu, co nám druzí sdělují
* Způsoby vyjádření vzteku a nesouhlasu – vyjádření vzteku a nesouhlasu aniž bychom druhého urazili a ponížili
* Praktický nácvik
Metody výuky: Interaktivní seminář, který klade důraz na zapojení účastníků do tématu prostřednictvím diskuze a spolupráce s ostatními účastníky. Účastníci si vyzkouší aplikované postupy konstruktivní komunikace a obdrží návod, jak jí rozvíjet i nadále.
http://www.studiow.cz