JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní

Základní info

Cíl:
* Naučit se techniky účinného jednání s lidmi
* Získat dovednost vést klíčové rozhovory
* Získat schopnost předcházet konfliktním situacím, a pokud přesto nastanou, dokázat je dobře řešit

Obsah:
1. den
* Role liniového manažera, mistra v moderní organizaci
* Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi
* Styly řízení a jejich uplatnění v praxi
* Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační, koučovací a hodnotící rozhovor)
2. den
* Motivace – komunikační prvky, podporující spolupráci a důvěru v pracovních vztazích
* Předcházení konfliktům
* Pět způsobů řešení konfliktů
* Typy konfliktních situací a strategie, jak je zvládnout
* Modelová řešení konfliktních situací – trénink

Metody výuky: Interaktivní výklad, moderovaná diskuze, práce ve skupinách, případové studie, trénink rozhovorů a jejich rozbor.

JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní

Vybraný termín:

1.11.2021 –  2.11.2021  Praha 2

Cena
10600 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.