Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak úspěšně oslovit nové klienty aneb Profesionální akvizice v praxi

Kurzem Vás provede Mgr. Petr Stejskal

Základní info

Cíle kurzu

Pochopíte podstatu psychologie přípravy a vedení akvizice.

Naučíte se prakticky pracovat se scénářem akvizičního volání potenciálnímu klientovi. Osvojíte si správné reakce na nezájem, odmítání či námitky klientů.

Zvládnete pracovat s odlišnými typy zákazníků při akvizici.

Zvýšíte svoji dovednost získávat co nejdříve souhlas klientů se schůzkou.


Workshop je veden nácvikovou formou, na reálných případech si s lektorem projdete nácvik situací, s nimiž se obchodníci při akvizicích setkávají.

Velký akcent je kladen na praxi a přenos do denní činnosti obchodníka.

Určeno pro

Určeno všem začínajícím a mírně pokročilým obchodníkům, kteří potřebují rozšiřovat své portfolio klientů a zlepšit svoji akviziční činnost v prodeji.

Obsah kurzu

1. Profesionální akvizice: její pravidla, psychologie práce při akvizici (eliminace strachu, obav z neúspěchu…),

2. Telefonní akvizice – jak vést evektivní hovor s potenciálním klientem – co dělat a čemu se vyhnout.

3. Obtížné situace při telefonní akvizici – trénink postupů pro jejich zvládnutí (odmítání, nezájem, pasivita, námitky..).

4. Jak profesionálně vést první schůzku u potenciálního klienta.

5. Analýza potenciálního klienta – na co vše se ptát, typy otázek, oblasti pro analýzu.


Ukázky z praxe lektora po celou dobu semináře.

Poznámka: Můžete konzultovat vlastní zažité situace z prodeje.

Poznámka

Občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak úspěšně oslovit nové klienty aneb Profesionální akvizice v praxi

Vybraný termín:

16.11.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.