Základní info
Naučte se vzbudit v lidech pozitivní přístup ke změnám
Hrnou se na vás ve firmě seshora inovace a změny a vy je musíte komunikovat dále? Na vymýšlení a řízení změn se příliš podílet nemůžete. Na vás je „jen“ to, abyste těmito změnami provedli svůj tým, abyste změnu uvedli do praxe. „Jen“ ale bývá velmi náročné a bez dobrého know-how, jak se změnou pracovat a co vlastně obnáší, často také končí neúspěšně. Přijďte se k nám naučit, jak o změně mluvit a jak zařídit, aby k ní lidé včetně vás měli pozitivní přístup.
Kurz je určen:
- střednímu a nižšímu, liniovému managementu
- interním mentorům, trenérům, koučům
- HR pracovníkům na nižší a střední úrovni
- pracovníkům oddělení kvality, IT a dalších oblastí, které jsou často těmi, kdo lidem něco mění
- operátorům zákaznických center a pobočkovým pracovníkům, kteří jsou často posly špatných zpráv
- úředníkům a pracovníkům státní správy a organizací, odpovědným za komunikaci novinek a změn
Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:
- ujasníte si, co se to vlastně v lidech (včetně vás) v průběhu změn děje a jak s tím zacházet
- naučíte se a natrénujete, jak zvládat důležité momenty a fáze změny
- zjistíte, z čeho pramení odpor, bolest a obavy ve změně a jak je můžete ze své pozice zmírnit
- osvojíte si důležité techniky pro řízení a komunikaci změn z pozice nižšího a středního managementu
- získáte tipy „první pomoci“ pro práci se stresem, který je obvyklým průvodcem změny