Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak aktivně naslouchat a předcházet tak nedorozumění a konfliktům

Kurzem Vás provede Mgr. Dušan Kalášek

Lektor, psycholog a specialista na projektový management a krizové řízení Dušan Kalášek je manažerem, diplomovaným psychologem a pedagogem s…

Základní info

Cíle kurzu

Objevíte nové přístupy jak k oslovování zákazníků, tak pro udržení stávajících klientů.
Pochopíte psychologii prodeje.
Dozvíte se, jak připravit atraktivní nabídku a využívat moderní marketingové kanály.

Určeno pro

Určeno obchodníkům i manažerům, majitelům firem i osobám odpovědným za marketing a prodej.

Obsah kurzu

• přehled klíčových obchodních dovedností,
• úvod do psychologie prodeje i psychologie a poznání zákazníka,
• jak postupovat při segmentaci a identifikace cílové skupiny,
• důležité principy tvorby atraktivních nabídek,
• kreativní marketingové strategie a kanály,
• udržení zákazníků, věrnostní programy,
• strategie navyšování prodeje,
• analýza úspěšných prodejních příběhů.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak aktivně naslouchat a předcházet tak nedorozumění a konfliktům

Vybraný termín:

7.2.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a šest ? Součet zapište číslicemi.