Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

ITIL PROBLEM MANAGEMENT

kurz

Základní info

Kurz Problem Management
Délka trvání: 1 den

Obsah kurzu:
1. Podrobný popis procesu Problem Managementu, jeho cíle, vstupy, výstupy, podrobný popis aktivit
2. Role v procesu Problem Managementu
3. Reporting, metriky a klíčové ukazatele úspěchu
4. Zásady pro implementační projekt
5. Požadavky na softwarové nástroje podpory procesu Problem Managementu


Pro koho je kurz určen:
* Vlastníky procesu Problem Managementu
* Členy projektových týmů odpovědných za implementaci Problem Managementu
* Pracovníky zajišťující chod procesu Problem Managementu


Přínosy kurzu:
Každý účastník bude po absolvování kurzu:
* znát detailně cíle, účel, vstupy a výstupy Problem Managementu
* podrobně znát vazby Problem Managementu na ostatní procesy ITSM, požadavky na součinnost, vědět jak vstupy a výstupy ostatních procesů zapadají do procesu Problem Managementu
* znát role a jejich odpovědnosti v procesu Problem Managementu, požadavky na jejich profesní profil
* umět vyhodnocovat kvalitu a účinnost Problem Managementu, znát používané metriky a klíčové ukazatele úspěchu (Key Performance Indicators), znát zásady reportingu
* znát zásady pro implementaci Problem Managementu v organizaci, přínosy implementace, pravděpodobné problémy a jak je překonávat

ITIL PROBLEM MANAGEMENT

Vybraný termín:

23.5.2005

Cena
12 600 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.