Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Základní info

„Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“   Jonas Ridderstrale
Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály – nesmíte zapomínat na video marketing.
 Personalisté mají skvělou příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!

PRO

Určeno pro
  • Pracovníky HR oddělení a personalisty
  • Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci

CÍL

  • Pracovníky HR oddělení a personalisty
  • Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci

OBSAH

  • Změna chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak dnes hledá uchazeč práci (nejen) na internetu
  • Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
  • Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web, video pohovory…
  • Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah, který zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
  • Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců a důvody nespokojenosti
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
  • Video marketing – představení firemní kultury nesmí být nuda
  • Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
  • Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty a zapojit je aktivně do HR komunikace

METODY

Individuální přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Vybraný termín:

11.4.2023  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a tři ? Součet zapište číslicemi.