Školení začneme absolutními základy, projitím nástroje a vysvětlením základní funkcionality. Pak se posuneme k technickému pozadí a možnostem sbírání dat. Ukážeme si možnosti ladění. V druhé části se pak zaměříme na pokročilé možnosti, které GTM nabízí, ukážeme si příklady implementací a pokusíme se z něj vytěžit maximum. Mimo to si ukážeme, čemu je dobré se vyhnout, co je naopak velmi dobré dělat nebo jak si minimalizovat a zefektivnit nutnou práci. Na školení si budeme ukazovat i Google Analytics, ale jen kvůli lepší představě odesílaných dat. Konkrétní konfigurací nebo příklady se zabývat nebudeme, neznalost pak vůbec nevadí.
Naučíte se:
Školení Google Tag Manager je určené především pro web developery, kteří často potřebují do webu nasazovat měřicící kódy. Potřebují si je spravovat, měnit a mít o situaci dokonalý přehled. Každopádně Webmasteři, techničtěji orientovaní manažeři, markeťáci a vlastníci webů si také rozhodně přijdou na své.
Výklad bude orientován spíše techničtějším směrem. Je zaměřen jak na začátečníky, tak i pokročilé, kteří znají základy, ale chtějí proniknout hlouběji do podstaty nástroje. Nevadí, pokud jste se do Google Tag Manageru nikdy nepřihlásili. Je ale nutné mít ponětí o tom, proč a kam se do stránek měřící či konverzní kódy vůbec vkládají. Nutným předpokladem je základní znalost javascriptu a základů obecného programování. Musí vám být jasné pojmy jako pole, JSON, event, metoda nebo callback.
Google Tag Manager
Praha EDU 2000, Oldřichova 49, 128 00 Praha Upřesnující informace k termínu
česky