Základní info

Míváte náročné zákazníky?
- Zažíváte pocit, jako kdyby vám zákazníci nechtěli rozumět?
- Tlačí vás zákazníci do slev a dalších ústupků?
- Chcete v obchodních jednáních vítězit?
Co během kurzu získáte?
- Porozumíte mnohem více vašim zákazníkům a důvodům, proč si od vás
koupili či nikoli. - Naučíte se mít obchodní jednání pod kontrolou a řídit komunikaci se zákazníky.
- Osvojíte si způsob myšlení zákazníků a dokážete s nimi být na stejné vlně.
- Pojmenujete si vaše vlastní rezervy v obchodování a najdete praktické způsoby, jak je zlepšit.
- Získáte schopnost analyzovat námitky zákazníků, zvládnout je a dohodnout se.
Komu je kurz určen?
Majitelům firem, pracovníkům marketingu, PR a reklamy, obchodním ředitelům a
prodejcům. Komukoli, kdo je v osobním styku se zákazníky a může jim prodat
nebo doporučit koupi.
Jak dlouho kurz trvá?
2 dny celodenního studia