Manažerům, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet ostatní.
Těm, kdo chtějí rozvíjet sami sebe v profesní i osobní rovině.
Všem, kteří chtějí být ve své práci a při obchodních jednáních úspěšní.
Program
Cvičení pro postupné a užitečné pochopení rozdílu mezi týmovou a skupinovou prací.
Vybrané techniky týmové práce.
Nácvik postupu organizace a řízení více lidí zahrnutých do komunikace či porady.
Oživení všech užitečných technik týmové práce.
Trénink zásad, dovedností a postupů, kterými moderátor může výrazně ovlivnit efektivitu týmu či skupiny.
Diskuse aplikující získané informace a dovednosti na obtížné příklady z praxe.
Přínosy
Uvědomíte si význam týmové práce a rozdíl mezi týmem a skupinou.
Pochopíte a naučíte se techniky týmové práce.
Budete umět rozpoznat komunikaci, která ostatní zatahuje do tématu, aktivizuje účastníky a umožňuje pohybovat se více v oblasti řešení než v oblasti problému.
Osvojíte si postupy, které umožňují zorganizovat více lidí najednou.
Naučíte se zásadám a dovednostem, kterými moderátor může výrazně ovlivnit efektivitu týmu nebo skupiny.