Projdeme si teorii e-mailového marketingu se jeho všemi výhodami a nevýhodami a hned ji zúročíme v praxi v MailChimpu, jednom z nejoblíbenějších nástrojů na rozesílání newsletterů. Prozkoumáme všechna jeho zákoutí a společně v něm projdeme celý typický proces tvorby newsletteru od vytvoření nového seznamu (databáze kontaktů) až po závěrečné zhodnocení výsledků kampaně (reporty).
Naučíte se:
Školení je určeno především markeťákům a vlastníkům webů. Tedy všem, kteří chtějí nebo potřebují být v pravidelném kontaktu se svými zákazníky či dodavateli pomocí e-mailové komunikace a zároveň to chtějí dělat jednoduše a bez nutné znalosti HTML. Na své si přijdou ti, kteří chtějí rozesílat (nebo už rozesílají) newslettery pomocí MailChimpu nebo jiného podobného nástroje a chtějí se naučit ho maximálně efektivně využívat.
Školení je zaměřeno na začínající a mírně pokročilé uživatele, kteří chtějí začít (nebo právě začali) s e-mailovým marketingem a chtějí z něho vytěžit maximum. Předpokládá se minimálně pasivní znalost angličtiny, protože MailChimp, se kterým na školení pracujeme, je pouze anglicky. Doporučujeme mít také v MailChimpu (nebo jiném podobném nástroji) vytvořený účet a vše si v něm rovnou vyzkoušet.
E-mailový marketing a MailChimp
Praha EDU 2000, Oldřichova 49, 128 00 Praha Upřesnující informace k termínu
česky