Základní info
  Určeno pro všechny manažery, ale i zaměstnance, kteří se ve firemním prostředí potýkají s překonáváním mezikulturních rozdílů a nedorozumění v oblastech jako je motivace, kritika, zpětná vazba, komunikace, plánování anebo role lídra.
Cíl: Naučit účastníky, jak jednat s příslušníky jiných kultur v pracovních, manažerských a obchodních vztazích.
Obsah: 
* Budování důvěry v mezinárodních týmech
* Pochopení kulturních hodnot a vlivu kultury na chování pracovníků
* Budování mezikulturní důvěry
* Mezinárodní a mezikulturní manažerská komunikace
* Zlepšení komunikačních schopností: Přímé/nepřímé a formální/neformální komunikační dovednosti
* Stavba a motivace mezinárodního týmu
* Zvýšení motivace v mezikulturním týmu
* Pochopení silných a slabých stránek mezikulturního týmu
* Mezikulturní vnímání času
* Prevence nepochopení vnímání času a mezikulturní plánování
* Základy komunikace na dálku a práce virtuálních týmů
Metody výuky: Interaktivní case study, řízená diskuze, best practices sharing.