ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní

Základní info

Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech.

Cíl:
* Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu
* Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace a naučit se je ovládat
* Procvičit klíčové asertivní dovednosti:
* Umět zdvořile odmítnout (říci ne)
* Věcně čelit kritice a kritiku poskytovat
* Požádat o laskavost
* Dokázat prosadit svůj oprávněný zájem
* Zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími lidmi

Obsah:
* Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním, manipulativním a asertivním způsobem komunikace
* Vymezení pojmu asertivita a 10 asertivních práv
* Umění prosadit své zájmy a respektovat při tom zájmy druhých
* Asertivita jako nástroj, nikoli životní postoj
* Přátelská komunikace
* Umění naslouchat
* Nácvik základních asertivních technik:
* Umění prosadit oprávněný požadavek
* Umění požádat o laskavost
* Asertivní předcházení konfliktům a řešení již vzniklých konfliktů
* Umění věcně kritizovat
* Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou)
* Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností
* Verbální a neverbální složka asertivní komunikace
* Překonávání negativních myšlenek, vlastních i cizích

Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza.

ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní

Vybraný termín:

1.2.2022 –  2.2.2022  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
10600 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a dvě ? Součet zapište číslicemi.