Základní info
Sociální kompetence je vedle odborných znalostí a znalostí metod klíčovou kvalifikací
úspěšné spolupráce s externími klienty stejně jako i s kolegy uvnitř firmy.
Myšlenka 1SC®
Požadavky ekonomického světa podléhají neustálému růstu. Za úspěchem každé společnosti stojí ale v primární rovině člověk a jeho schopnosti a spravné využití těchto lidských zdrojů a kvalit. Pouze investice do rozvoje a podpory sociálních kompetencí zaměstnanců je předpokladem trvalého úspěchu. 1SC® poskytuje sociální kompetenci k doplnění odborné kvalifikace zaměstnanců čímž své pracovníky optimálně připravuje ke společnému využívání zdrojů.
Cílová skupina programu 1SC®
Sociální kompetence představuje pro každou pracovní pozici podniku klíčovou kvalifikaci.
Modulární skladba vzdělávacího programu umožňuje sestavení seminářů pro každého
pracovníka indivuduálně. Dle jeho potřeb, požadavků a výchozí pozice.
Funkční princip certifikátu 1st Social Competence Certificate®
Program se zaměřuje na dvanáct hlavních oborů (Poradenství & Prodej, Management vztahů & management služeb, Úspěšné vyjednávání, Úspěšná moderace skupin, Mediace & Management konfliktů, Úspěšná prezentace, Sebeřízení, Coaching & Vedení, Management projektů, Inovační techniky & Tvůrčí techniky, Gender Mainstreaming (rovnost pohlaví), Cross Cultural Training (poznání prostředí jiných kultur). Každý modul trvá dva dny. Možné a smysluplné jsou různé individuální kombinace modulů. (v rozmezí od dvou do čtyřiceti přednáškových dnů )