Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky) - online

Základní info

Práce s motivací klienta (Úvod do problematiky) - online

Číslo akreditace: A 2021/0392-SP

Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.

Virtuální učebna bude přístupná 1 hodinu před zahájením vysílání. Můžete si vyzkoušet funkci všech potřebných nástrojů (mikrofon, sluchátka, kamera, chat).

Do objednávky v poznámce - nezobrazí se na faktuře napište jednotlivé emailové adresy ke každému přihlášenému účastníkovi.

Technická podpora:

Eduard Gratzl
Online learning specilist, LMS support,
Mobil: +420 702 513 516
E-mail: eduard.gratzl@bfz.cz

Pozvánku do virtuální učebny a prezentaci obdržíte v samostatném emailu.


Co budete potřebovat:

Potřebovat budete v každém případě:

  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon (některé funkce budou omezeny)
  • Prohlížeč Google Chrome nebo Mozila Firefox
  • Pohodlnou židli nebo křeslo doma nebo v kanceláři
  • Kapku ticha (pokud nebudete používat headset, zajistěte klid ve vaší místnost – děti, televize, zvířata, kolegové – jinak vše uslyší ostatní účastníci)
  • Dostatečně rychlé připojení k internetu
    • Stahování (download) optimálně 4 Mbits a více
    • Nahrávání (upload)
    • Min. 0,5 Mbps – pouze pro sledování webináře
    • Min. 2 Mbps – při použití vašeho mikrofonu a kamery
    • Zde můžete vyzkoušet rychlost internetového připojení: https://rychlost.cz/

Volitelně:

  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem (headset)
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy
    • Webovou kameru externí nebo zabudovanou

 

Popis kurzu:

Kurz je určen sociálním pracovníkům. Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních
pracovníků. V kurzu budou jeho účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, s faktory, které
motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace. Účastníci budou
seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace
o motivačních rozhovorech, které představují moderní přístup k práci s klientem a k jeho motivací. V
závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.

Co mi kurz přinese:

  • Osvojíte si správné motivování klienta k dosažení jeho cílů.
  • Seznámíte se s faktory, které motivaci ovlivňují.
  • Seznámíte se s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace.
  • Seznámíte se s odporem klienta a naučíte se tento odpor zvládat.
  • Dozvíte se základní informace o motivačních rozhovorech při práci s klientem.
  • Nacvičíte si techniky používané při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: online

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Úvod do motivace
  • Postupy přispívající ke zvyšování motivace klienta
  • Stadia změny
  • Posílení odhodlání klienta
  • Odpor klienta ke změně
  • Motivační rozhovor
  • Závěr

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky) - online

Vybraný termín:

15.9.2021  Online

Cena
1400 Kč + 0 % DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a čtyři ? Součet zapište číslicemi.