Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky)

kurz

Základní info

Práce s motivací klienta (Úvod do problematiky)

Číslo akreditace: A 2021/0392-SP

Popis kurzu:

Kurz je určen sociálním pracovníkům. Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních
pracovníků. V kurzu budou jeho účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, s faktory, které
motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace. Účastníci budou
seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace
o motivačních rozhovorech, které představují moderní přístup k práci s klientem a k jeho motivací. V
závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.

Co mi kurz přinese:

  • Osvojíte si správné motivování klienta k dosažení jeho cílů.
  • Seznámíte se s faktory, které motivaci ovlivňují.
  • Seznámíte se s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace.
  • Seznámíte se s odporem klienta a naučíte se tento odpor zvládat.
  • Dozvíte se základní informace o motivačních rozhovorech při práci s klientem.
  • Nacvičíte si techniky používané při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Úvod do motivace
  • Postupy přispívající ke zvyšování motivace klienta
  • Stadia změny
  • Posílení odhodlání klienta
  • Odpor klienta ke změně
  • Motivační rozhovor
  • Závěr

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky)

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.