Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb - online

Základní info

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb - online

Číslo akreditace: A2018/0040-SP/PC

Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.

Virtuální učebna bude přístupná 1 hodinu před zahájením vysílání. Můžete si vyzkoušet funkci všech potřebných nástrojů (mikrofon, sluchátka, kamera, chat).

Do objednávky v poznámce - nezobrazí se na faktuře napište jednotlivé emailové adresy ke každému přihlášenému účastníkovi.

Technická podpora:

Eduard Gratzl
Online learning specialist, LMS support,
Mobil: +420 702 513 516
E-mail: eduard.gratzl@bfz.cz

Pozvánku do virtuální učebny a prezentaci obdržíte v samostatném emailu.


Co budete potřebovat:

Potřebovat budete v každém případě:

  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon (některé funkce budou omezeny)
  • Prohlížeč Google Chrome nebo Mozila Firefox
  • Pohodlnou židli nebo křeslo doma nebo v kanceláři
  • Kapku ticha (pokud nebudete používat headset, zajistěte klid ve vaší místnost – děti, televize, zvířata, kolegové – jinak vše uslyší ostatní účastníci)
  • Dostatečně rychlé připojení k internetu
    • Stahování (download) optimálně 4 Mbits a více
    • Nahrávání (upload)
    • Min. 0,5 Mbps – pouze pro sledování webináře
    • Min. 2 Mbps – při použití vašeho mikrofonu a kamery
    • Zde můžete vyzkoušet rychlost internetového připojení: https://rychlost.cz/

Volitelně:

  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem (headset)
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy
    • Webovou kameru externí nebo zabudovanou

Popis kurzu:

Kurz je určený pracovníkům v sociálních službách a sociálním pracovníkům. Schopnost efektivní komunikace je nejdůležitějším aktivem v pomáhajících profesích. Komunikace stojí v popředí všech požadovaných dovedností. Umět správně komunikovat znamená být připraven a schopen jasně sdělovat, umět rozlišovat podstatné od nepodstatného, umět naslouchat a být vstřícný potřebám druhým. Správná komunikace obsahuje i výměnu informací, vzájemné ovlivňování a respekt.

Při nevhodné formě komunikace hrozí nebezpečí, tzv. kritické výpady, nebo třeba nevhodné používání prostředků neverbální komunikace aj. Při komunikaci dochází k různým názorovým střetům, nedorozuměním, nátlaku či manipulaci. Cílem kurzu je seznámit jeho účastníky se základními nástroji komunikace v interpersonálních vztazích. Kurz je zaměřen nejen na zásady účinné komunikace, ale i na zlozvyky a chyby při komunikaci, bariéry komunikace a na práci s afekty.

Co mi kurz přinese:

  • Dozvíte se, jak správně pochopit potřeby klientů prostřednictvím komunikace.
  • Naučíte se správně komunikovat a jasně sdělovat informace.
  • Dozvíte se, jak rozlišovat to podstatné, naslouchat a být vstřícný potřebám druhým.
  • Naučíte se vyměňovat informace se vzájemným respektem a bez ovlivňování.
  • Pochopíte, jak fungují kritické výpady a nevhodné používání neverbální komunikace.
  • Naučíte se předcházet názorovým střetům, nedorozumění, nátlaku i manipulaci.
  • Seznámíte se s nástroji komunikace v interpersonálních vztazích.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: online

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod do komunikace v interpersonálních vztazích – druhy komunikace
  • Zásady účinné komunikace
  • Sociální percepce
  • Atribuční chyby
  • Závěr

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb - online

Vybraný termín:

1.12.2021  Online

Cena
1400 Kč + 0 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a pět ? Součet zapište číslicemi.