Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb

kurz

Základní info

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb

Číslo akreditace: A2021/1339-SP/PC

Popis kurzu:

Kurz je určený pracovníkům v sociálních službách a sociálním pracovníkům. Schopnost efektivní komunikace je nejdůležitějším aktivem v pomáhajících profesích. Komunikace stojí v popředí všech požadovaných dovedností. Umět správně komunikovat znamená být připraven a schopen jasně sdělovat, umět rozlišovat podstatné od nepodstatného, umět naslouchat a být vstřícný potřebám druhým. Správná komunikace obsahuje i výměnu informací, vzájemné ovlivňování a respekt.

Při nevhodné formě komunikace hrozí nebezpečí, tzv. kritické výpady, nebo třeba nevhodné používání prostředků neverbální komunikace aj. Při komunikaci dochází k různým názorovým střetům, nedorozuměním, nátlaku či manipulaci. Cílem kurzu je seznámit jeho účastníky se základními nástroji komunikace v interpersonálních vztazích. Kurz je zaměřen nejen na zásady účinné komunikace, ale i na zlozvyky a chyby při komunikaci, bariéry komunikace a na práci s afekty.

Co mi kurz přinese:

  • Dozvíte se, jak správně pochopit potřeby klientů prostřednictvím komunikace.
  • Naučíte se správně komunikovat a jasně sdělovat informace.
  • Dozvíte se, jak rozlišovat to podstatné, naslouchat a být vstřícný potřebám druhým.
  • Naučíte se vyměňovat informace se vzájemným respektem a bez ovlivňování.
  • Pochopíte, jak fungují kritické výpady a nevhodné používání neverbální komunikace.
  • Naučíte se předcházet názorovým střetům, nedorozumění, nátlaku i manipulaci.
  • Seznámíte se s nástroji komunikace v interpersonálních vztazích.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod do komunikace v interpersonálních vztazích – druhy komunikace
  • Zásady účinné komunikace
  • Sociální percepce
  • Atribuční chyby
  • Závěr

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.