Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Forum Media

kurz

Základní info

Popis kurzu

4/11

09:00 — 10:00 Nejlepší reklamní agentury dnes – a zítra! / Götz Ulmer – managing director Jung von Matt, Německo

10:00 — 11:00 Jak zařadit Word-of-Mouth (WOM) do marketingového mixu? / Zoltan Palotai, ředitel německé agentury trnd specializované na WOM marketing

11:30 — 12:30 Jak si vedou nejsilnější lifestylové brandy typu Elle a Marie Claire v Evropě / Margaret Ann Dowlingová – regionální ředitelka Burdy pro Německo, Polsko a Českou republiku

12:30 — 13:30 Přestávka na oběd

13:30 — 14:30 Content marketing u nás i v Evropě: co je doma, to se počítá / Olaf Wolffmanaging director, Publicis, Mnichov

5/11

Sál média

09:00 — 10:30 Media v roce 2020 / Štěpán Košík – generální ředitel Mafra, Libuše Šmuclerová – generální ředitelka Czech News Center, Roman Latuske – generální ředitel Economia, Marek Singer – generální ředitel, FTV Prima, Michal Feix – business development director, Seznam.cz, Jaromír Skopalík – generální ředitel,  VLP, Michel Fleischmann – prezident mediální skupiny Lagardere Active ČR

10:30 — 11:30 Obsah je král. Je jím stále i televize? / Petr Horák – šéf nových médií TV Nova, Daniel Grunt – ředitel Prima-online, Ladislav Veselý – manažer produktového týmu, Stream.cz, Jan Rozkošný – editor, DV TV, Radek Lain – šéfredaktor IN Blesku a vedoucí projektu BLESK TV

11:30 — 12:30 Jak zpoplatnit obsah na internetu: zkušenosti a nové trendy / Pavel Ševera – projektový koordinátor Sdružení pro internetovou reklamu, Kateřina Hrubešová – výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu, Jan Cifra – obchodní ředitel, Piano Media, Vladimír Piskáček – ředitel redakcí, Economia

12:30 — 13:30 Přestávka na oběd

13:30 — 14:30 Nové zpravodajské projekty na trhu / Dalibor Balšínek – vydavatel a šéfredaktor Echo, Michal Klíma – vydavatel tabletového magazínu Dotyk a další hosté

14:30 — 15:30 Co může tisk nabídnout zadavatelům – opravdu to jsou jen větší slevy? / Josef Šabla – předseda Unie vydavatelů, Tomáš Tkačík – generální ředitel Business Media

15:30 — 16:30 Jak změní výzkum o měření outdooru trh s venkovní reklamou a její cenovou politiku? / Pavla Konupčíková – výkonná ředitelka Asociace měření venkovní reklamy, Regina Sehnalová – business director, BigMedia, Michal Šeda – ředitel výzkumu, ZenithOptimedia Prague

16:30 — 17:30 Budoucnost mediálních agentur / Moderátor: Petr Majerik – ředitel Atmedie, Jiří Svoboda – generální ředitel, GroupM, Tomáš Varga – ředitel mediální agentury ZenithOptimedia a další hosté

Sál marketing

10:00 — 11:00 Vše, co jste chtěli vědět o reklamě na sociálních sítích / Petr Andrýsek – Socialsharks, Filip Huněk – Aqua Digital, Tomáš Votruba – TL5 Digital, Vladimír Rejlek – interactive director agentury Wundermann

11:00 — 12:00 Jak nové technologie ve výzkumu mohou vylepšit efektivitu komunikace značky? / Martin Boček – business & development director, Ipsos, Tereza Šimečková – předsedkyně představenstva Mediaresearch, Renata Týmová – vedoucí výzkumu, Česká televize

12:00 — 13:00 Nové versus staré elity / Pavel Škařupa – CEO, Inogami

13:00 — 14:00 Přestávka na oběd
14:00 — 15:00 Děti učí rodiče – mládež v digitálním věku / Zora Jandová –Rádio Junior, Radek Zwicker –Disney Channel, Mirka Vobecká – Egmont, Zdenka Chocholoušová – Rádio Pigy, Lagarde`re Active ČR

15:00 — 16:00 Výkonnostní marketing na vzestupu – jak v kampaních využít cílení na základě profilu zákazníka / Matěj Novák – managing director, Czech Publisher Exchange (CPEx), David Špinar – head of performance, Google, Jiří Vašek – digital inventory manager, Xaxis, Martin Beneš – managing director, Red Media

16:00 — 17:00 Pivo pořád teče! Ale jak? / Grant McKenzie – marketingový ředitel, Plzeňský Prazdroj; Pavel Barvík – manažer vnějších vztahů a tiskový mluvčí, Pivovary Staropramen; Jiří Hauptmann – manažer korporátních vztahů, Heineken ČR; Jan Kočka – viceprezident, Českomoravský svaz minipivovarů.

Sál reklama

10:00 — 11:00 Emancipace nesíťových agentur / Michal Nýdrle – agentura  Nydrle, Jan Šafrata – agentura Klan, Václav Tobořík – agentura Kristián, Marek Řídký – agentura Underline, Jan Rauschert – agentura Comtech

11:00 — 12:00 Content marketing – strategie, efektivita, vliv a prodej / Kateřina Borovanská – managing director, FREYA&Fénix content marketing, Martin Vymětal – business&marketing director, Boomerang Publishing

12:00 — 13:00 Přestávka na oběd
13:00 — 14:00 Kreativita a výzkum: Spojenci nebo nepřátelé? / Moderátor: Marek Hlavica, Josef Havelka – marketingový ředitel, Česká spořitena, Will Rust – executive client director, Ogilvy & Mather, Radek Jalůvka – generální ředitel, Ipsos, Luboš Rezler – senior client director, Millward Brown

14:00 — 15:00 Z domu až na konec světa / Evžen Drtina – generální ředitel agentury Wundermann, Jiří Pleskot –  kreativní ředitel agentury Hullabaloo a další hosté

15:00 — 16:00 Efektivita státních a veřejných kampaní – proč čelí kritice? / Lucie Češpivová – agentura Dorland, Pavol Mačinga – mediální auditor, Jan Binar – ředitel agentury McCann a další hosté

 

Registrace na stránkách www.eforummedia.cz





























Obsah kurzu

Doba pasivního přijímání informací je pryč. Jak se s příchodem nových technologií svět pocitově zmenšuje a všechno dění se ocitá na dosah, roste touha lidí víc ovlivňovat svět kolem sebe a být jeho aktivní součástí. Před médii tak stojí nová výzva naučit se vést s lidmi dialog, vtáhnout je do své komunity a poskytovat jim autentické zážitky. Proto dnes už nestačí reklamní sdělení vystavit a čekat na odezvu.

Zákazníka neuspokojí, když produkty a značky „mluví o sobě“, ale chce se sám stát součástí jejich příběhu.

Jubilejní 15. ročník konference Forum media bude proto ve znamení interakce, která se dnes stává klíčem k úspěšnému oslovení čtenáře, diváka i zákazníka.

Forum Media

Vybraný termín:

4.11.2014 –  5.11.2014  Praha

Cena
8 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.