Popis kurzu
Vedení osobních schůzek má mnoho lídrů v malíčku – vědí, že je potřeba mít jasně daný program, nedovolit účastníkům odbočovat od tématu atd. Dnes však probíhá stále větší počet schůzek online a k tomu, jak je efektivně vést z obchodního pohledu, osvědčené rady chybí.
Cíle kurzu
Účastí na kurzu získáte návod, jak zorganizovat a úspěšně vést on-line prodejní schůzku. Definujeme si jednotlivé formy prodeje produktů a služeb. Zjistíte, co vám mohou přinést, anebo naopak vzít z pohledu úspěšnosti v prodeji, a čím vás klienti mohou překvapit.Určeno pro
Business development, Obchodní konzultanty, obchodní manažery, osobám, které jsou součástí prodejního procesu.
Kurz lze přizpůsobit Vašim požadavkům a konkrétní cílové skupině.
Obsah kurzu
- Výhody a nevýhody prodeje: e-mail vs. telefon vs. osobní jednání
- On-line schůzka: Jak si ji domluvit, jak se na ni připravit a jak ji profesionálně vést
- Komunikace s klienty, jak využívat osobní a on-line schůzku ve svůj prospěch a jakou formu zvolit pro daný cíl. Na co si dát pozor a nenechat si zavřít dveře pro budoucí prodeje
Studijní materiály
Prezentace lektora v elektronické podobě.