Základní info
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se zákazníkem a osvojí si principy, jak uspokojit jeho individuální potřeby.
Co se naučíte?
- Zvýšit sebejistotu a profesionalitu při jednání se zákazníky
- Použivat zásady efektivní komunikace v praxi
- Zvládat námitky a přesvědčit zákazníka
Obsah kurzu
- Základní techniky v procesu komunikace se zákazníkem
- Typologie zákazníků a flexibilní postupy pro jednání s různými typy lidí
- Vnitřní zákazník a jeho potřeby
- Vnější zákazník a jeho potřeby
- Navázání a rozvoj vztahů se zákazníky (pozitivní kontakt, naslouchání, srozumitelnost)
- Vědomé využívání vhodných technik pro efektivní komunikaci se zákazníky
- Motivace pro podporu zákaznického přístupu
- Zákaznický přístup a jeho vliv na image společnosti
Délka
2 dny