Základní info
Poznejte, čím se liší aranžérské umění od pouhého vrstvení zboží, a získejte pozornost zákazníků
Způsob vystavení zboží v místě prodeje je základem obchodního úspěchu. Naučit se dobře aranžovat je často efektivnější než investovat do nákladné reklamy či inzerce. Promyšlená prezentace zboží vás odliší od konkurence. Osvojte si pravidla aranžování od důkladné přípravy přes výběr zboží až po jeho umístění tak, abyste oslovili zákazníky a přiměli je k akci!
Kurz je určen:
- merchandiserům, aranžérům
- specializovaným prodejcům v maloobchodním řetězci
- malým a středním podnikatelům - maloobchodníkům
- vedoucím prodejen
- sortimentním manažerům, nákupčím
- pracovníkům marketingu
- všem, kteří chtějí rozvíjet své znalosti v oblasti vztahu marketing-prodej
Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:
- poznáte přínos promyšleného aranžování pro obchodní úspěch
- osvojíte si pravidla aranžování, která můžete hned využít v praxi
- naučíte se definovat cíle a priority, pracovat s myšlenkou, záměrem a kompozicí
- pochopíte, jakou roli v in-store komunikaci hraje zákazník a co očekává
- veškerou teorii si procvičíte písemnou formou v řadě týmových cvičení
- získáte konkrétní rady pro vaše podnikání
- seznámíte se s dobrými i špatnými příklady z praxe
- naučíte se srozumitelně komunikovat v místě prodeje