Strategické a vztahové řízení ICT projektů

Základní info

Cíle kurzu

Umět ovlivňovat klienta k oboustranně přínosným dohodám, ochránit vlastní práci na projektech před konkurencí, zefektivnit čas věnovaný různým projektům.

Obsah kurzu

+ Ohodnocení potenciálu klientů+ Naplánování přesných aktivit pro rozvoj vztahu s klientem+ Vyhodnocování vývoje a prioritizace aktivit s ohledem na vaše časové možnosti+ Multiplikace úspěšných projektů

Předpoklady

Źádné, kurz je součástí modulu Prodej ICT řešení.**Určeno pro:** Obchodní pozice zaměřené na získávání nových zákazníků.**Způsob vedení kurzu:** předání technik a nástrojů pro rozvoj vztahu a spolupráce s klienty, lektor pomáhá účastníkům je vyzkoušet na jejich vlastním portfoliu a upravit podle strategie společnosti účastníka. Výsledkem je reálně funkční nástroj pro plánování a vyhodnocování rozvojových aktivit.

Studijní materiály

Účastníci dostanou vytištěné materiály ke školení.

Strategické a vztahové řízení ICT projektů

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.