odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
Základní info
PRO
obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.
CÍL
Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu či s využitím nových komunikačních technologií (MS Teams, Zoom, atd.) a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.
OBSAH
Základy vyjednávání obecně
Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový, prostřednictvím komunikačních platforem) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
Příprava na akviziční telefonát
Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
Zvládání námitek při distančním vyjednávání
Argumentace při distančním vyjednávání
Úskalí distančního vyjednávání
Umění předejít nedorozumění a konfliktům
Řešení konfliktů po telefonu nebo videorozhovoru
Telefonická a e-mailová etiketa a „pasti“ při videorozhovorech
METODY
Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.