Základní info
Určeno pro nákupčí, disponenty, obchodní manažery, operátory.
Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat s dodavateli prostřednictvím e-mailu či telefonu. Naučit se připravit správnou strategii jednání a techniky k jeho dobrému zvládnutí.
Obsah:
* Umění prosadit svůj zájem u dodavatelů, kteří neplní dohody a sliby (jednorázově či opakovaně)
* Urychlení dodávky
* Naplnění dohody
* Změny ve specifikaci dodávky
* Další situace z praxe účastníků
* Kdy volit distanční (telefonický, mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
* Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
* Umění předejít nedorozumění a konfliktům
* Řešení konfliktů po telefonu
* Triky na zvládnutí neodbytných či upovídaných volajících
* Obrana proti nevyžádaným telefonátům
* Rychlé ukončení nevyžádaného telefonátu
Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.