odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
Základní info
PRO
Určeno pro nákupčí, disponenty, obchodní manažery, operátory.
CÍL
Naučit se efektivně vyjednávat s dodavateli prostřednictvím e-mailu či telefonu či s využitím nových komunikačních technologií (MS Teams, Zoom atd.). Naučit se připravit správnou strategii jednání a techniky k jeho dobrému zvládnutí.
OBSAH
Umění prosadit svůj zájem u dodavatelů, kteří neplní dohody a sliby (jednorázově či opakovaně)
Urychlení dodávky
Naplnění dohody
Změny ve specifikaci dodávky
Další situace z praxe účastníků
Kdy volit distanční (telefonický, mailový, komunikační platformy) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu či prostřednictvím komunikačních platforem
Umění předejít nedorozumění a konfliktům
Řešení konfliktů při distančním vyjednávání
Triky na zvládnutí neodbytných či upovídaných volajících
Obrana proti nevyžádaným telefonátům
Rychlé ukončení nevyžádaného telefonátu
METODY
Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.