OPERÁTOR CALLCENTRA

kurz

Základní info

Vstupní znalosti

Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání

Zaměření

Osvojit si zásady efektivního telefonování a uplatnit svůj vliv při telefonování, umět řídit rozhovor, poskytnout komplexní informaci vztahující se k dotazu, reagovat na odlišné typy klientů, pochopit správný postup, který umožní lepší přesvědčení po telefonu, prostřednictvím efektivní práce operátora realizovat úspěšnou prodejní strategii a to stávajícím či novým zákazníkům

Obsah

Základy profesionálního telefonování, specifika telefonování, telemarketing, efektivní komunikace a asertivita, přesvědčivá argumentace a námitky, zvládání stresových situací, práce na PC, vedení agendy

OPERÁTOR CALLCENTRA

Vybraný termín:

 Zlínský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena
9 990 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.