Krizová komunikace v organizaci

Základní info

Během krizové situace v organizaci je zapotřebí umět sdělovat informace rychle a přesně. Vyžaduje to mít promyšlenou komunikační strategii i přípravu. Kurz je určen pro leadery, manažery, zaměstnance v oblasti interní komunikace, marketingu, personalistiky, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci při jednání se zaměstnanci, úřady, médii i s dalšími zájemci. Jak si počínat s informacemi před krizí, během ní a po ní? Jak strukturovat krizovou komunikaci? Seznámíte se s variantami, principy i nástroji krizové komunikace. Zjistíte, jak odolat tlaku, který náročná situace v organizaci ze své povahy vytváří. Zjistíte, jak komunikovat se zaměstnanci, úřady a médii.
  • Krizová událost v organizaci
  • Krizová událost v organizaci
  • Příprava na krizovou komunikaci
  • Spuštění informačních operací v krizi
  • Komunikační operace po krizi
  • Modelové situace, příklady z praxe, komunikační cvičení

Krizová komunikace v organizaci

Vybraný termín:

1.2.2021 –  2.2.2021  Praha

Cena
6900 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a osm ? Součet zapište číslicemi.