Základní info
Během krizové situace v organizaci je zapotřebí umět sdělovat informace rychle a přesně. Vyžaduje to mít promyšlenou komunikační strategii i přípravu. Kurz je určen pro leadery, manažery, zaměstnance v oblasti interní komunikace, marketingu, personalistiky, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci při jednání se zaměstnanci, úřady, médii i s dalšími zájemci. Jak si počínat s informacemi před krizí, během ní a po ní? Jak strukturovat krizovou komunikaci? Seznámíte se s variantami, principy i nástroji krizové komunikace. Zjistíte, jak odolat tlaku, který náročná situace v organizaci ze své povahy vytváří. Zjistíte, jak komunikovat se zaměstnanci, úřady a médii.
- Krizová událost v organizaci
- Krizová událost v organizaci
- Příprava na krizovou komunikaci
- Spuštění informačních operací v krizi
- Komunikační operace po krizi
- Modelové situace, příklady z praxe, komunikační cvičení