Základní info
Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy.
Co se naučíte?
- Hlavní zásady krizové komunikace
- Jak připravit krizový scénář
- Které informace jsou v krizové situaci důležité a jakým způsobem je sdělovat
Obsah kurzu
- Vnější a vnitřní příčiny krizové situace (příčiny, průběh a typy krizí)
- Zásady krizové komunikace
- Tvorba krizového scénáře (příprava na řešení situace, co vše může nastat)
- Strategie urovnání krizové situace
- Co a jak komunikovat v krizové situaci směrem k zaměstnancům
- Co a jak komunikovat v krizové situaci směrem k veřejnosti a médiím
- Kterých chyb se v krizové komunikaci vyvarovat
- Využití moderních technologií v krizové situaci k okamžitému šíření informací
- Role externích poradců v krizové komunikaci
Délka
1 den