Základní info
Účastníci kurzu si osvojí vhodné způsoby komunikace v období permanentních změn. Dozví se, jak je důležité, aby byla firma připravená na změny a také se poučí o tom, že pro dosažení úspěchu na trhu je nezbytná určitá míra flexibility.
Co se naučíte?
- Identifikovat typy změn a stanovit nejvhodnější způsob komunikace
- Vnímat efektivně zvládnuté procesy změn jako hlavní kritérium úspěšnosti firmy v konkurenčním prostředí
- Rozvinout dovednosti pro získávání lidí k podpoře změn
Obsah kurzu
- Proč je každá změna obtížná, co změna přináší
- Základní management změn - role manažerů v procesu komunikace změn
- Hlavní překážky změn
- Faktory podporující komunikaci a prosazení změny
- Co ovlivňuje reakci lidí na změny
- Jak získat lidi na podporu změn
- Firemní kultura a její role v procesu komunikace změn
- Nástroje pro analýzu, přípravu a komunikaci změn ve společnosti
- Význam aktivního sdílení informací pro úspěšné prosazení změn
Délka
1 den