Jak „nakoupit“ kolegy pro své myšlenky aneb komunikace jako obchod

Kurzem Vás provede Mgr. Zita Henselová

lektorka koučuje týmy i jednotlivce, vede tvůrčí a řešitelské workshopy a tréninky psychosociálních dovedností, systemiku studovala v Institutu pro…

Základní info

Jak nakoupit kolegy, šéfy nebo klienty na změnu, kterou chcete prosadit? Jak je přimět, aby souhlasili s projektem, který chcete rozběhnout nebo naopak zastavit? Jak přesvědčit ostatní, aby nejen souhlasili, ale aby se na změnu dokonce těšili?

CÍL

Ujasnit si, proč jsou změny pro nás tak obtížné a poté se naučit zásady přesvědčivé komunikace. Pokud totiž pochopíme mechanismus resistence ke změně, budeme jej snáz překonávat. Najdeme komunikační nástroje, které pomáhají druhé přesvědčit a nadchnout. Součástí workshopu bude práce na přípravě Vaší vlastní komunikace projektu, myšlenky, produktu nebo nápadu, který chcete kolegům, šéfům nebo klientům přednést.

OBSAH

  • Proč vždy reagujeme na změnu negativně (nedůvěra, zkoumání, setrvačnost) – naše amygdala a 3U přirozená odpověď (Uleť, Ustrň, Uhoď) – křivka reakce na změnu
  • Příklady projektů účastníků, každý bude pracovat na svém vlastním projektu
  • Příprava na komunikaci: kdo je protistrana, co potřebuje, čeho se obává, co ji zajímá/nezajímá jaké jsou její potřeby
  • Před-přesvědčovací mechanismy a jak je využít ve své komunikaci, aneb jak využít takzvaný priming
  • Osnova vlastního sdělení 4MAT
  • Síla příběhu – jak sdělit svoji myšlenku nebo nápad pomocí příběhu, osnovy pro tvorbu příběhů
  • Co by mělo zajímavé, srozumitelné a přitažlivé sdělení obsahovat? – příklady struktur, které jsou obsahově kvalitní a zároveň přesvědčivé
  • Jak budu reagovat na námitky? Jaká jsou alternativní řešení?
  • Jaké argumenty jsou pro lidi důležité? Na co slyšíme?

METODY

Interaktivní workshop, ve kterém budou všichni zapojeni a odnesou si svoji vlastní komunikaci myšlenky, kterou chtějí přednést a prosadit.

Jak „nakoupit“ kolegy pro své myšlenky aneb komunikace jako obchod

Vybraný termín:

28.11.2022  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a jedna ? Součet zapište číslicemi.