Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak komunikovat negativní událost ve firmě

Základní info

Šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát krizové PR v kontextu s krizovým řízením firmy, pracovníci Public Relations a tiskových oddělení, kolegové "píáristů" z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru se na kurzu: dozví, jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události; seznámí se s variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace; naučí se odolat tlaku, který krize ze své povahy vytváří; získají možnost jedné konzultace zdarma i po skončení kurzu.
  • Negativní událost ve firmě
  • Negativní událost ve firmě
  • Příprava na krizi
  • Když krize propukne
  • Poučení z krize
  • Krizové Public Relations na příkladech z praxe.
  • Tipy na vystupování v médiích v době krize
  • Obranné verbální techniky
  • Praktické úkoly

Jak komunikovat negativní událost ve firmě

Vybraný termín:

2.4.2020 –  3.4.2020  Praha

Cena
11600 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.