Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Interní komunikace & Event marketing & Sponzoring

seminář

Základní info

Popis:

Interní komunikace & Event marketing
Interní komunikace je nedílnou součástí komunikace každé společnosti.  Jak ji optimálně využívat? Jak sdělovat nepříjemné zprávy?

Pomocí event marketingu se pokoušíme vyvolat a řídit emoce, které se hodí k prosazení zvolené marketingové a PR strategie. Jak se event marketing může promítnout do vnímání značky ?Jak vnímají novináři eventové akce ? Na všechny otázky získáte odpovědi právě na tomto semináři plném emocí a zážitků. Máte se na co těšit.

Co osobně získáte a dozvíte se na tomto semináři:
* Jak moptimálně využívat interní komunikaci ke zvyšování profitu                                  * Jak interně komunikovat, pokud nemáte zrovna dobré zporávy?                                   * Jak vzniká event ?
* Co je cílem eventu ?
* Proč jsou emoce důležité?
* Proč používat event marketing ?
* Co rozumíme pod pojmem integrovaný event marketing ?
* Znáte všechny formy komunikace eventů ?
* Co vám říká roadshow, sponzoring, opening, semináře, konference,
zaměstnanecké akce ?
* Proč je event marketing stategickým nástrojem vazby na zákazníka ?
* Proč je důležitá eventová akce pro novináře?
* Dokážeme ovlivňovat eventem veřejné mínění?


Sponzoring a sportovní marketing
Představíme vám dvě disciplíny, které spolu úzce souvisí. Sportovní marketing, který v současné době zažívá v Česká republice velký boom, což přesně kopíruje i světový vývoj a Sponsorship, který je neodmyslitelným a zároveň velmi efektivním nástrojem komunikace.

Co osobně získáte na tomto semináři:
* Seznámíte se s základní podstatou sportovního marketingu a sponzoringu.
* Prostřednictvím zajímavých případových studií získáte přehled o situaci v rámci těchto disciplín ve světě, ale i v ČR.
* Ukážeme Vám konkrétní sportovně-marketingové aktivity, které v současné době patří mezi TOP 10 v ČR.
* Vysvětlíme Vám, jaké ukazatele jsou rozhodující pro výběr aktivit pro sponzoring.
* Poznáte současné možnosti měření efektivity sponzoringu.
* Naučíme Vás základy brand aktivace v rámci sponzoringových projektů.
* Vyzkoušíte si simulovanou přípravu jedné z největších sportovních akcí v ČR.

Interní komunikace & Event marketing & Sponzoring

Vybraný termín:

13.4.2011 –  14.4.2011  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
20 000 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.