Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

CRM - jak řídit vztahy se zákazníky a udržet si je

kurz

Základní info

Úvod

Interní procesy ve firmách mají mnohdy značné rezervy. Jednou z nich je nedostatečné rozšíření manažerských aktivit směřujících do oblasti „vztahů se spotřebiteli, resp. klienty“. Žádná firma nemůže dlouhodobě prosperovat bez svých spokojených a věrných zákazníků. Ale jak každým rokem uspět a dosahovat dalšího nárůstu prodeje? Náš kurz Vám ukáže, že řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) patří mezi nejdůležitější nástroje zefektivňování (nejen) obchodních aktivit firmy.

 

Cíle

  • uvědomit si význam role zákazníka v současných podmínkách podnikání a porozumět tak pojetí CRM,

  • osvojit si jednotlivé nástroje CRM systémů,

  • získat poznatky o způsobu implementace CRM systémů do firemních procesů napříč celou organizací.

Obsah

Marketing a CRM

Firma a její zákazníci

  • firemní zázemí,

  • firemní pracoviště,

  • týmová péče o zákazníka.

Segmentace zákaznických skupin

  • spotřebitelské faktory,

  • zákazník na průmyslovém trhu (B2B),

  • zákazník na spotřebitelském trhu (B2C).

CRM systém

  • základní funkce,

  • definice a řešení jednotlivých nástrojů,

  • informační filtr.

Implementace CRM ve firmě

  • vazba nových nástrojů na stávající,

  • komunikace v CRM,

  • výstupy.

Určeno

Marketingovým a obchodním manažerům. Všem, kteří se ve firmě podílejí na řízení podpory prodeje a vztahů se zákazníky. Specializovaným prodejcům a obchodním poradcům.

 

Manažer kurzu

Ing. Olga Bolechová
226 006 319, obolechova@gradua.cz

CRM - jak řídit vztahy se zákazníky a udržet si je

Vybraný termín:

7.11.2006 Upřesnující informace k termínu

Cena
9 044 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.