Interní procesy ve firmách mají mnohdy značné rezervy. Jednou z nich je nedostatečné rozšíření manažerských aktivit směřujících do oblasti „vztahů se spotřebiteli, resp. klienty“. Žádná firma nemůže dlouhodobě prosperovat bez svých spokojených a věrných zákazníků. Ale jak každým rokem uspět a dosahovat dalšího nárůstu prodeje? Náš kurz Vám ukáže, že řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) patří mezi nejdůležitější nástroje zefektivňování (nejen) obchodních aktivit firmy.
uvědomit si význam role zákazníka v současných podmínkách podnikání a porozumět tak pojetí CRM,
osvojit si jednotlivé nástroje CRM systémů,
získat poznatky o způsobu implementace CRM systémů do firemních procesů napříč celou organizací.
Marketing a CRM
Firma a její zákazníci
firemní zázemí,
firemní pracoviště,
týmová péče o zákazníka.
Segmentace zákaznických skupin
spotřebitelské faktory,
zákazník na průmyslovém trhu (B2B),
zákazník na spotřebitelském trhu (B2C).
CRM systém
základní funkce,
definice a řešení jednotlivých nástrojů,
informační filtr.
Implementace CRM ve firmě
vazba nových nástrojů na stávající,
komunikace v CRM,
výstupy.
Marketingovým a obchodním manažerům. Všem, kteří se ve firmě podílejí na řízení podpory prodeje a vztahů se zákazníky. Specializovaným prodejcům a obchodním poradcům.
Ing. Olga Bolechová
226 006 319, obolechova@gradua.cz
CRM - jak řídit vztahy se zákazníky a udržet si je
7.11.2006 neuvedeno neuvedeno Upřesnující informace k termínu