Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Telefonický kontakt s klienty

kurz

Základní info

Efektivní telefonování je náročnou disciplínou vyžadující komunikační obratnost, koncentraci, preciznost... Video seminář se zaměřuje na zásadní dovednosti potřebné pro efektivní telefonický dialog, zejména s klienty, a upozorňuje na nejčastější chyby při telefonování. Telefon je výborným pomocníkem pro spoluvytváření firemní kultury, image, pro šetření času; ale pouze v případě, že s ním pracujeme efektivně. Po shlédnutí on-line semináře bude lépe umět:
uvědomit si omezení vyplývající z telefonického kontaktu
stručně, jasně a výstižně vést hovor
působit do telefonu maximálně profesionálně
eliminovat chyby při telefonování
spoluvytvářet při telefonování pozitivní image společnosti
Obsah semináře:
Příprava
Než zvedneme sluchátko
Neverbální komunikace - EMOCE
Kritická místa v průběhu hovoru
Zvedli jsme sluchátko
Pasivní hovor - POP formule
Aktivní hovor: T-faktory úspěchu
Temperament, tedy osobnost
Techniky jednání - řízení dialogu
Techniky jednání - námitky
Vyhodnocení hovoru
Efektivní telefonování je náročnou disciplínou vyžadující komunikační obratnost, koncentraci, preciznost... Video seminář se zaměřuje na zásadní dovednosti potřebné pro efektivní telefonický dialog, zejména s klienty, a upozorňuje na nejčastější chyby při telefonování. Telefon je výborným pomocníkem pro spoluvytváření firemní kultury, image, pro šetření času; ale pouze v případě, že s ním pracujeme efektivně. Po shlédnutí on-line semináře bude lépe umět:
uvědomit si omezení vyplývající z telefonického kontaktu
stručně, jasně a výstižně vést hovor
působit do telefonu maximálně profesionálně
eliminovat chyby při telefonování
spoluvytvářet při telefonování pozitivní image společnosti
Obsah semináře:
Příprava
Než zvedneme sluchátko
Neverbální komunikace - EMOCE
Kritická místa v průběhu hovoru
Zvedli jsme sluchátko
Pasivní hovor - POP formule
Aktivní hovor: T-faktory úspěchu
Temperament, tedy osobnost
Techniky jednání - řízení dialogu
Techniky jednání - námitky
Vyhodnocení hovoru

Telefonický kontakt s klienty

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
990 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.