Základní info
Efektivní telefonování je náročnou disciplínou vyžadující komunikační obratnost, koncentraci, preciznost... Video seminář se zaměřuje na zásadní dovednosti potřebné pro efektivní telefonický dialog, zejména s klienty, a upozorňuje na nejčastější chyby při telefonování. Telefon je výborným pomocníkem pro spoluvytváření firemní kultury, image, pro šetření času; ale pouze v případě, že s ním pracujeme efektivně. Po shlédnutí on-line semináře bude lépe umět:
uvědomit si omezení vyplývající z telefonického kontaktu
stručně, jasně a výstižně vést hovor
působit do telefonu maximálně profesionálně
eliminovat chyby při telefonování
spoluvytvářet při telefonování pozitivní image společnosti
Obsah semináře:
Příprava
Než zvedneme sluchátko
Neverbální komunikace - EMOCE
Kritická místa v průběhu hovoru
Zvedli jsme sluchátko
Pasivní hovor - POP formule
Aktivní hovor: T-faktory úspěchu
Temperament, tedy osobnost
Techniky jednání - řízení dialogu
Techniky jednání - námitky
Vyhodnocení hovoru
Efektivní telefonování je náročnou disciplínou vyžadující komunikační obratnost, koncentraci, preciznost... Video seminář se zaměřuje na zásadní dovednosti potřebné pro efektivní telefonický dialog, zejména s klienty, a upozorňuje na nejčastější chyby při telefonování. Telefon je výborným pomocníkem pro spoluvytváření firemní kultury, image, pro šetření času; ale pouze v případě, že s ním pracujeme efektivně. Po shlédnutí on-line semináře bude lépe umět:
uvědomit si omezení vyplývající z telefonického kontaktu
stručně, jasně a výstižně vést hovor
působit do telefonu maximálně profesionálně
eliminovat chyby při telefonování
spoluvytvářet při telefonování pozitivní image společnosti
Obsah semináře:
Příprava
Než zvedneme sluchátko
Neverbální komunikace - EMOCE
Kritická místa v průběhu hovoru
Zvedli jsme sluchátko
Pasivní hovor - POP formule
Aktivní hovor: T-faktory úspěchu
Temperament, tedy osobnost
Techniky jednání - řízení dialogu
Techniky jednání - námitky
Vyhodnocení hovoru