Zvýšení ziskovosti firmy ve stavebnictví

Kurz na míru

Základní info

POUŽITÁ METODA WORKSHOPU:

  • Týmová práce managementu společnosti a zkušeného výkonného manažera a školitele na řešení problémů a využití příležitostí firmy.

  • Kombinace semináře, koučování, poradenské činnosti a projektového řízení.

 

CÍL WORKSHOPU:

  • Společnými silami managementu společnosti a zkušeného interim (změnového a krizového) manažera
    odhalit příčiny a stanovit postupy pro zvýšení ziskovosti a konkurenceschopnosti firmy.

 

WORKSHOP JE URČEN:

  • Pro střední a vyšší management stavebních společností všech velikostí

 

OBSAH:

 

  1. fáze – Analýza

    • Rychlá procesní analýza firmy, případně rychlá prohlídka provozu firmy

    • Zjištění rozsahu a dostupnosti controllingových dat

    • Analýza současného stavu společnosti

    • Analýza tržní situace

  2.  

  3. fáze - Workshop

    • Zjištění ziskovosti jednotlivých výrobků, resp. výrobkových skupin

    • Zjištění ziskovosti zákazníků, resp. zákaznických segmentů

    • Stanovení potenciálu možností extenzivního rozvoje firmy

      • Trh - výrobky, zákazníci, konkurence, ceny, příležitosti, ohrožení, pozice firmy na trhu

      • Mise a vize firmy

      • Klíčové způsobilosti a konkurenční výhoda - SWOT analýza

      • Strategie ovládnutí trhu

    • Stanovení potenciálu možností pro intenzifikaci využití vnitřních zdrojů firmy

      • Optimalizace zdrojů (poslání managementu, využití pracovníků, přiměřenost výrobních prostředků,
        potřeba finančních zdrojů, benchmarking,…)

      • Snižování ztrát v oblasti vrcholového řízení (strategie a obchodní plánování, predikce prodejů, konstrukce výrobků, cykly PDCA a SDCA, controlling, neziskové výrobky (metody Full Costing a Direct Costing),…)

      • Opatření v nákupu (cenová jednání, platební a dodací podmínky, optimální velikost dodávky, obrátka zásob, pojistná zásoba,…)

      • Opatření ve výrobě (zvyšování produktivity práce (produktivní, ztrátové a přípravné časy,…), snižování výrobních ztrát (vnější, vnitřní a skrytá zmetkovitost,…)

    • Stanovení cílů úspor a zvýšení produktivity a dalšího postupu pro jejich dosažení

    • Stanovení rozvojových (marketingových) cílů a potřebného postupu pro jejich dosažení

 

CO VÁM WORKSHOP PŘINESE:

V průběhu workshopu získáte komplexní systém užitečných, v praxi ověřených a vlastními silami aplikovatelných metod, technik a postupů vedoucích ke snížení nákladů firmy a k rozvoji objemu prodejů a dosahované marže firmy, a tyto si sami vyzkoušíte při řešení konkrétních problémů vaší firmy.

Současně získáte i návod pro další samostatný postup při zvyšování rentability firmy.

 

DÉLKA: 3 dny (v redukovaném rozsahu 2 dny)

 

PROJEKT MANAGER: Ing. Oto Maršálek, CSc., MBA
Interim manažer se zkušenostmi s výkonným řízením firem v oblastech zvyšování produktivity, snižování ztrát a nákladů a rozvoje obchodní činnosti

Jedná se o firemní workshop připravovaný na míru konkrétním zákazníkům

Zvýšení ziskovosti firmy ve stavebnictví

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.