Základní info
Určeno
Personalistům, majitelům firem a pracovníkům pověřeným výběrem nových zaměstnanců (začátečníci a mírně pokročilí)
Cíl
získat základní znalosti přípravy, průběhu a vyhodnocení přijímacího rozhovoru
Obsah
Co předchází přijímacímu rozhovoru - zjištění požadavků pracovní pozice, sestavení kompetenčního profilu kandidáta, posouzení významu tzv. puzzle-efektu
Zpracování a vytěžení informací o uchazeči z životopisu a dotazníku
Příprava přijímacího rozhovoru - výběr struktury a stylu (přátelský, agresivní, mlčenlivý, nesouvislý), výběr vhodných otázek
Průběh a fáze přijímacího rozhovoru
Registrace odpovědí a průběhu rozhovoru
Komunikační dovednosti personalisty - jak "číst" řeč těla, aktivní naslouchání a empatie, cílené dotazování, asertivita, společenské chování
Osobnost uchazeče - zjišťování dovedností, schopností a vlastností
Vyhodnocení přijímacího rozhovoru